OJ

Kategori: Allmänt

Avklarat första dagen av arkitektprovet. Är väldigt trött. Alla är Jätte duktiga och bygger värdens mest avancerade grejer. Jag bara gapar! En uppgift var att göra ett eldtorn. hmm. Kändes som en Robinson tävling, och jag började bygga värden stabilaste och praktiska torn. Sen tittade jag mig omkring...
- Jasså, kanske ska man göra det spejsat, snyggt och nytänkande också, oops.
Vid dagens slut såg mitt torn ut som värdens dagisbygge som råttor har käkat sönder.
-
-
-
En kul grej vad att skolan som jag sökte på mitt Pa100 har hört hört av sig och jag ska göra en telefonintervju senare i veckan.

KOMMENTARER:

  • simu säger:
    2010-06-17 | 22:38:11

    Jag tvivlar på att det blev ett dagisbygge och vad kul med forsbergs! Hoppas att det går bra och ha det super i France!

Kommentera inlägget här: